Kontakt

Kontakt

Biuro Vision Development

ul.Piotrkowska 44
90-265 Łódź

Godziny otwarcia
Poniedziałek - Piątek 9.00 - 17.00

NIP 7252280132
Regon 34567889990
Kapitał 45 500 000 PLN (wpłacony w całości)

Kontakt w sprawie RODO
iod@visiondevelopment.pl

Biuro sprzedaży

Godziny otwarcia
Poniedziałek - Piątek 9.00 - 17.00
ul.Piotrkowska 44
90-265 Łódź

Obsługa posprzedażowa

Odbiory, zgłoszenia gwarancyjne

Faktury, wpłaty, odsetki

Ogólne, umowy, sprzedaż mieszkań

Najczęstsze pytania

Kiedy otrzymam fakturę za wpłaconą transze ?

Faktury wystawiane są w ciągu tygodnia od zwolnienia środków z rachunku MRP, wynika to wprost z ustawy deweloperskiej i dopiero w momencie uruchomienia przez bank prowadzący rachunki MRP środków, które można wypłacić w ramach odebranego etapu księgowość spółki dewelopera przygotowuje faktury zaliczkowe dla nabywców. W przypadku pytań o daty planowanych zwolnień prosimy o kontakt z biurem dewelopera.

Jak zarezerwować mieszkanie ?

Vision Development można dokonać rezerwacji mieszkania poprzez kontakt z jednym z pracowników naszego biura sprzedaży. Dane kontaktowe znajdują się tutaj sekcji KONTAKT.  Istnieje możliwość tzw. wstępnej rezerwacji mieszkania telefonicznie na okres maksymalnie 3. dni. Decyzja o zarezerwowaniu mieszkania na dłuższy okres (ok. 30 dni) wiąże się z podpisaniem umowy rezerwacyjnej.

Czy opłata rezerwacyjna jest zwrotna ?

Tak, kaucja rezerwacyjna jest zwrotna, jeżeli Rezerwujący otrzyma od banku trzy odmowne decyzje dot. finansowania w postaci kredytu. Szczegółowe zasady zwrotu kaucji opisane są w umowie rezerwacyjnej.

Kiedy Klient podpisuje umowę deweloperską u notariusza?

Po podjęciu decyzji o zakupie lokalu mieszkalnego, w inwestycji która jest w trakcie realizacji, Klient będzie podpisywać dwie umowy w kancelarii notarialnej. Pierwszą z nich jest tzw. umowa deweloperska. Jej rolą jest szczegółowe ustalenie pomiędzy stronami ceny i przedmiotu późniejszej umowy przenoszącej własność, a także zobowiązanie stron do jej zawarcia. Ponadto, umowa deweloperska zobowiązuje Nabywcę do dokonywania wpłat na poczet ceny mieszkania, mimo że prawo własności nieruchomości przejdzie na Kupującego dopiero w momencie podpisania umowy przyrzeczonej.

Czym jest umowa przyrzeczona?

Umowa przyrzeczona (ostateczna), czyli akt notarialny przenoszący własność nieruchomości jest podpisywany przez dewelopera i Klienta po uzyskaniu przez dewelopera pozwolenia na użytkowanie budynku oraz zaświadczenia o samodzielności lokali w nim wyodrębnionych.

Co to jest „stan deweloperski” ?

Stan deweloperski to standard w jakim lokale (mieszkalne i usługowe) są budowane i sprzedawane Nabywcom. W poszczególnych inwestycjach standard deweloperski może się od siebie różnić. Wynika to z ich specyfiki. Różne standardy wykonania będą miały budynki wielorodzinne i jednorodzinne, te tworzone od podstaw, a także te podlegające renowacji istniejącej zabudowy.

Dokładny standard wykończenia konkretnej nieruchomości przekazuje pracownik biura sprzedaży. Częstokroć są również dostępne na stronach internetowych w zakładce „pliki do pobrania”. Standard wykończenia jest także załącznikiem do prospektu informacyjnego.

Co to jest prospekt informacyjny?

Prospekt informacyjny to bardzo ważny dokument zawierający szczegółowe dane dotyczące inwestycji i mieszkania (jego usytuowanie w budynku, powierzchnię, wysokość pomieszczeń), dewelopera, inwestycji (harmonogram budowy, planowane inwestycje w pobliżu). Załącznikiem do prospektu jest rzut kondygnacji budynku z zaznaczeniem wybranego lokalu oraz wzór umowy deweloperskiej. Deweloper zobowiązany jest do przekazania prospektu informacyjnego przyszłemu Nabywcy przed podpisaniem u notariusza umowy deweloperskiej.

Czy cena zakupu może ulec zmianie?

Cena zakupu określona w umowie może ulec zmianie wyłącznie w jednej sytuacji wskazanej w ustawie o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego, tj. w wypadku zmiany stawki VAT. W każdych innych okolicznościach np. zmianach na rynku nieruchomości, zmianach w sferze kredytów hipotecznych etc. cena mieszkania pozostaje bezwzględnie taka sama.

Czy mogę pomoc w uzyskaniu kredytu na zakup mieszkania?

Tak. Vision Development współpracuje ze specjalistą ds. kredytów hipotecznych, który bezpłatnie udzieli Klientowi porady i wsparcia na każdym etapie ubiegania się o kredyt, tzn. od pierwszej rozmowy odnośnie kredytu, przy złożeniu wniosków kredytowych, jak również na etapie finalizacji podpisania umowy kredytowej i wypłaty środków z kredytu. Dokładniejsze informacje można znaleźć na stronie FINANSOWANIE.

Gdzie znajdują się realizowane inwestycje?

Nasze inwestycje zlokalizowane są w różnych częściach Łodzi:

-„Rejtana Park” przy ul. Felsztyńskiego 10;

-„Maratońska 49” przy ul. Maratońskiej 49;

-„Sasanek Residence” przy ul. Sasanek 47;

-„Piotrkowska 44” przy ul. Piotrkowskiej 44.

Jak zgłosić reklamację ?

Reklamacje należy zgłaszać na formularzu z załącznika, uzupełniony dokument wraz z załącznikami jeśli takie występują należy przesłać dobrą pocztową na adres spółki lub mailowo – reklamacje@visiondevelopment.pl

 

 

 

Link do formularza zgłoszeniowego.

 

Masz pytania? Wypełnij formularz!

Zostaw swoje dane

Zadzwoń

+48 573 789 782

lub uzupełnij swoje dane, skontaktujemy się z Tobą!

Wybierz inwestycję
 
dowolna
Folwark Scheiblera
Maratońska 49
Kopernika 15
Sasanek 47
Piotrkowska 44
Rejtana Park
Wybierz liczbę pokoi
dowolna
1
2
3
4
Jestem zainteresowana/y ofertą specjalną
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Vision Development sp. z o.o. w celu marketingu produktów lub usług Vision Development sp. z o.o.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Vision Development sp. z o.o. informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail lub podany numer telefonu.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Vision Development Sp. z o.o. Sp. K. Łódź 90-265 Piotrkowska 44., Pani/Pana dane osobowe w celu realizacji procesu ofertowania oraz w celu marketingowym, w tym profilowanie, przez Vision Development sp. z o.o. Zobacz treść Polityki prywatności
wyślij